Prietenul meu, calculatorul

Un, blog despre calculatorul meu. Evolutie sau upgrade, de la primul meu calculator pana la cel din prezent. Teste si comparatii intre diferitele componente care au alcatuit si alcatuiesc in continuare computerul meu. Prima impresie cu programele cu care mai lucrez si azi. Jocuri pe care nu am cum sa le uit niciodata. Lucruri interesante pe care le-am intalnit de-a lungul timpului in sfera IT.

A venit randul jocurilor. Primele jocuri pe care le-am instalat pe calculator au fost WOLFENSTEIN 3D (unul dintre primele shootere) si RETALIATOR sau RETAL (unul dintre primele jocuri 3D cu avioane).

Wolfenstein si Retal aveam ocazia sa le joc destul de des, cu mult inainte de a primi calculatorul, jucam la prienenul meu, care avea deja calculator de mai bine de un an inaintea mea.
Acum le jucam la mine acasa, chiar pe calculatorul meu. Aceasta activitate imi ocupa cea mai mare parte din timpul liber. Tin minte ca Wolfenstein m-a tinut legat in fata calculatorului zile in sir. Desi acum pare un joc primitiv, la vremea respectiva era cu totul altceva. Avea capacitatea de a-ti da fiori si de a te tine incordat in fata calculatorului, ca orice alt joc "modern" din ziua de azi. Nu odata era sa pic cu tot cu scaun, in incercarea de a ma feri de inamicul virtual.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu